
Geçen yaz dönemi kıçımızın üstünde oturmaktan kıl dönmesine maruz kalmıştık.Bari bu sefer birşeylerle uğraşalım dedik.Ne kadar uğraşmak olursa kısa zamanda ülkemizede nam sanan Abd dizilerine bakalım dedik.
Lost'la başladık.3.sezona kadar soluksuz izledim.4.sezonla birlikte başlayan flashforwardlar can sıksada 5.sezon yine güzel geçti.Sezon finali harikaydı.

Ancak kötü bir durum var bu filmde
Juliet gitmemeli.6.sezon oyuncuları arasında ismini görsekte ilk bölümlerde çıkmasından endişe ediyorum.Okuduğum bloglarda bu çeşit yazılara rastladım.Bombayı patlatma
Juliet yoksa
Jack'in başı
Kate şıllığından yanacak.6.sezonu bekleyene kadar
Dexter' a geçtik hayırlı olsun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder