12 Haziran 2009 Cuma

Arka Tampon Capone

Galatasaray tarihinin en şaşalı senelerinin adamlarından Capone.Biz onu arka direk Capone diye anıyoruz.Diğer yanda ise Sivasspor'dan F.bahçe'ye transfer olan Bilica.Bu ikilinin arasında nasıl ilişkilendirme olur diyoruz.İlişknin alası varmış meğersem.Bu ikili 2004'te Gremio'da oynarken çift katlı otobüsün alt katının en arka koltuğunda klubun Başkan Yardımcısı taradından uygunsuz yakalanmışlar.
Basında ve ezeli rakiplerine alay konusu olmuş bu haber.Hatta bir rivayette o yaşanılan olaydan beri Gremio otobüsünde 36 numaralı koltuk bulunmuyormuş.Ne kadar doğrudur bilinmez.Kim ne yaşarsa yaşasın bize ne diyoruz.Son olarakta bizim 2001 de bıraktığımız arka direk Capone 3 yıl sonra arka tampon Capone olmuş..

Küçük Kaka


11 Haziran 2009 Perşembe

Leo Franco G.Saray'da

Ya ben çok Orkun hayaranıyım ya da kaleciliğin ne olduğundan çakmıyorum.Yeni sezonda 1,5 aydır gündemde olan G.saray kalesinde Le Franco olacak.Kendisi hatırladığım tek şey Mallorca'da 3 aşırtmalık + 1 çalım.O günden beri birçok A.madrid maçı izlesem bile dikkat etmedim kendilerine.Hayırlı olsun takımda Arjantinli görmek güzel.

Ekvator 2-0 Arjantin


Dün gece Arjantin Bolivya hezimetini tekrar yaşayabilirdi.Arjantinin taktik aynen şudur ; 4-2-3-1..Anlaşılan Maradona taktik - teknik açıdan bir tek takıma bunları katmış.Ha birde 2 ön libero katiyen çıkmasın demiş.Bu 2 ön libero defansla arasını 2 metreye çıkarmıyor.Bolivya hezimetinde rakımın yüksek oluşundan dem vuruyorlardı.Bu sefer de rakım yüksekti ama bahane sayılmayacak.Önünde Brezilya maçı olan Arjantin böyle giderse şampiyonaya katılamama riski ortada.Maradona'ya bakalım ne kadar sabredicek federasyonları.Şunu kesin söyleyebilirizki 2010'da Arjantin olsa bile Maradona olmayacaktır.


Maradona'nın tek kozu o.Oda senenin yorgunluğuyla , isteksizlikle sahada dolanıyor.Onun ayağına top gelmese Ekvator topla oynama rekorunu kırıcak.Dışarıdan gelen Veron' dan medet uman bir Maradona var.Son olarak şu sözü doğru olduğunu ortaya çıkaran adamdır Maradona.

"Büyük hocadan büyük topçu olmaz.."

10 Haziran 2009 Çarşamba

Kaka ve Geleceği..


Gündemdeki sıcak konu Kaka transferini masaya yatırıyım dedim.Öncelikle Milan kısmından başlayalım işe.Kaka Milan'da kalmak istediğini ara transfer döneminden biliyoruz.Ama Galliani her fırsatta Madrid'in teklifinin reddedilmeyeceğini dile getirdi.Berlusconi bu konuda biraz temkinliydi.Kaka'yla oturup konuşucaz dedi.Ama Galliani iyi doldurmuştu Berluconiyi ve Kaka ikna edildi.Artık Madrid'in topçusu Kaka.Peki ya bundan sonraki kariyeri nasıl devam edicek Kaka'nın.

Kaka 1 aylık bir sakatlık döneminden sonra ligin sonlarında forma giymeye başlamıştı.Ama Kaka sakatlıktan öncede sonrada eski Kaka değildi.Şöyle bir Madridin çürüttüğü yıldızları inceleyelim.Michael Owen , Saviola ve son olarak dan Van der Vaart diyebiliriz.Bu isimlerde Madrid'e geldiğinde formunun zirvesindeydi.Şimdi isimlerini zor duyuyoruz.Kaka diğer futbolcular gibi olmadığını biliyoruz.Bunu en iyi tanımlayanda dün akşam Ntvsporda Gol programında Güntekin Onay'dı.Her futbolcu için "iyi futbolcu ama..." deriz ve eksiğini söyleriz.Kaka'ya şöyle bakıyoruz."İyi futbolcu ama.." aması yok Kaka'nın.Sorun çıkartmaz , para sıkıntısı yaratmaz vs..Hiç Kaka'dan bu ve bunun gibi örnekleri duymadık şu güne kadar.Kaka büyük ihtimal Madrid'de kariyerine kötü devam edebilir.Onun tek şansı var 'ama' sı yok.Bakalım aması olmayan oyuncu kendini toparlayabilcekmi hemde Madrid gibi bir klupte.Kaka'ya yeni kariyerinde başarılar dileriz, her takıma bir Kaka isteriz..

Kıskandı

Barcelona başkanı Laporta'nın kıskanç olduğunu şu günlerde anlıyoruz.R.Madrid'in Kaka'yı alması David Villa transferi eli kulağında olması , Ribery temaslarını kendine yediremedi.Madrid'in Villa için 40 milyon euro gibi bir parayı da Valencia'ya teklif ettiğini söyleyelim.Başkan Laporta konuşmuş haksız rekabete gidiyoruz demiş.

"Kaka’nın transferinde harcadığı paranın olması gerekenden fazla olduğunu ifade etti. Fahiş miktarların telaffuz edilmesinin büyük kulüpleri zora sokacağını belirten Laporta, Real Madrid’in yanlış bir iş yaptığına inandığını ifade etti."

9 Haziran 2009 Salı

Yazık


Klubün internet sitesinden yapılan açıklamada 100 milyon pound'a satışa konduğu açıklanmış.
Hangi uğursuzun ayağı deydi bu takıma yahu ?

İlgilenenler admin@nufc.co.uk adresine mail atabilirler..

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1687615,00.html

Yolun Sonu Görünüyor

Brezilya Milli Takımı kampında olan Kaka Madrid tarafından sağlık kontrolünden geçirildi.Galliani gelen parayla birlikte ellerini avuştuyordur.Ama Kaka'nın da o kadar isteksiz olduğu söylenemez.2-3 yıl öncesinde bir ropörtajında R.madrid hayarınıyım bir gün formasını giymek isterim dediğini hatırlıyorum.R.madrid çiçeği burnunda başkanı Perez şimdide Ribery' e göz dikmiş.Bakalım bu dedikodunun sonunda ne olacak.
Bugün İspanyolların Marca gazetesinde çıkan haberde Kaka'nın ilk açıklamaları şöyle ;

" R.madrid büyük bir klup.İspanyada şuanki Barca hegemonyasına son vereceğiz."

* Yarın Kaka ve Madrid'te ki geleceği..

Kantarın Topuzu

1 haftaya yakındır gündemi meşgul eden spor camiasında Galatasaray dünyaca ünlü Reijkaard'ı getirmiş , Bursaspor yeni hocasını seçmişken bile bu haberleri gölgede bırakan sayın hazterleri Mehmet Topuz.Pazar akşamı telegol programında izlediklerimizle Mehmet Topuz'un bilmem kaç milyon önünde açık açık yalan söylediğine şahit olduk.Gerek Aziz Yıldırım'ın gerekse Fatih Gökşen'in açıklamaları bunu tetiklemekte.Mehmet Topuz yazık etti kendine.Ağlamasına sızlanmasına gerek yok.Eğer ki Fenerbahçe'de oynamam diyorsa paşa paşa gidecek Kayserispor'da futbol hayatına devam edecek.
Programı izleyenler hatırlayacaktır.Ahmet Çakar'ın Kaka örneği vardı akıllara zarar.Yahu Ahmet Çakar Kaka'nın Milan'dan ayrılacağını duyan olsa klub binası önünde sıraya girer.Kaka'nın gidip x bir klubun başkanını aramasına gerekmi kalır ?